Emäntä oli tänään koko päivän reissussa ja jätti minut ja Kerrin ihan kahdestaan olemaan.

Illalla se saapui takaisin kotiin Minun kuljetuskoppani kanssa ja sen jälkeen mikään ei ole ollutkaan ennallaan.

Nimittäin Minun kuljetuskopastani tulla tupsahti keskelle olohuonetta aivan outo rääpäle. Ajattelin että täytyy tyypille näyttää taivaan merkit mutta... karvapallo käveli suoraan minua päin ja pusketti ja jatkoi kulkuaan. Täytyy sanoa että kerta kaikkiaan ällistyin ja menetin toimintakykyni.
2202292.jpg

Kerri totesi että "voi taivas, nyt niitä on kaksi" ja linnottautui ulko-oven eteen murjottamaan niin synkkänä kuin koira vaan olla ja osaa.
2202293.jpg

Epäuskon vallassa sivusta seurasin kun seuraavaksi karvapallo valloitti Minun kiipeilyseinäni...
2202294.jpg

...raapi Minun kiipeilytolppaani...
2202296.jpg

...ja kiipesi...
2202301.jpg

...Minun kaakeliuunini päälle...
2202310.jpg

... josta otus jatkoi vielä oleilemaan Minun lempikoriini.
2202319.jpg

Voi hittolainen. Sinne se nukahti. Mitäs nyt?? Kuka auttaa?
2202320.jpg

Sihteerin lisäys: Lumikissan Ukko-Pekka saapui tänään Kerrin, Puuman ja sihteerin kämppikseksi Jimin Poppoosta.
2202385.jpg