Meidät kutsuttiin Karin ihmislapsen synttäreille tuohon naapuriin. Mutta ensin piti paketoida lahja ja siinähän mä olen oiva apulainen..1395280.jpg

Ensin homma meni oikein mallikkaasti mutta sitten vihreän nauhan houkutus kävi ylivoimaiseksi.. tassulla ensin vain ihan vähän kokeilin..1395279.jpg

..mutta sitten vaan mopo karkasi käsistä, KIMPPUUN!!1395282.jpg

1395413.jpg

Lähtö siis tuli avustajan tehtävistä kuten varmaan arvasitte; minkäs minä villille luonnolleni mahdan. 

Sitten siirryttiin kemuihin naapuriin: Tarjolla oli kakkua (jota Kerri lahjomattomana vartioi, saatiin maistaa hieman kermavaahtoa) ja tietysti paikalla oli myös mukavia ihmisiä, jotka muistivat minua herkeämättä ihailla.

1395284.jpg

"Hah hah, onpa hauskaa tosiaan, kenen oli tämä idea?"1395286.jpg

Mutta löytyi lopulta ruusukkeelle sopivampaakin käyttöä.1395292.jpg

Onnea siis vielä 14-vuotiaalle Aidalle, kivat kemut oli meillä! (Vaikka ette mua jostain syystä tällä kertaa yökylään tahtoneetkaan..)