... näin on nyt virallisesti minusta kirjoitettu. Eli sihteeriemäntä: Älä yritäkään väittää mua riivatuksi, luonteeni on nyt ammattimaisella tuomarillisuudella todettu lempeäksi ja jaloksi.

Messukeskuksessa vietin siis tämän sunnuntain, mukaani sain  ruusukkeen ja kaksi mitalia, olen siis CAC, VP ja TP, paneelissakin piipahdin.

"Ai tämmöisiä, mitäs näillä oikein tehdään?"1505003.jpg

"Mutta hei nyt muistinkin että sain vielä yhden palkinnon (Noralta), ja sen haen nyt kun emäntä ei kuitenkaan sitä muista mulle antaa. Tänne beautyboxin  pohjalle se laitettiin..."

1505006.jpg

"Muovipussiinkin pakattu, mutta siitä selvitään käden, tai oikeammin tassun käänteessä..."1505010.jpg

"Rrouskis maiskis, kiitti Nora. Kyllä tää kanankaula ainakin  mun mielestäni prenikat voittaa."1505014.jpg

Mukavaa oli tänään tavata ihmisiä jotka blogini tapahtumia seuraavat. Taidan olla aika suosittu ;) Seuraavan kerran olen show-kissan virassa Hyvinkään näyttelyssä sunnuntaina 8.6.2008, tulkaa moikkaamaan jos satutte paikalle!